2008. július 5., szombat

szökdecs

Sörfesztivál. Péntekileg a zedda miatt 10 pénzt kellett perkálni. Kettő ötven a csupahabbal csapolt sör, amiért órákig kell sorban állni. Eddig aszittem, a sörfesztiválok célja a reklám, s a gyártó/forgalmazó így népszerűsíti a termékét. S plusz ráadásnak soksok hordó sört ad el három nap alatt.
Szerintem ilyen is csak udvarhelyszitiben fordulhat elő. Vagyis igaz, hogy más városban nem voltam sörfeszten, de nem hiszem, hogy máshol fizetni kéne.

Az este csomót bámultam a vidámparki ketyeréket. Még soha nem mertem felülni semmilyenre, talán a körhintára, 25 évvel ezelőtt. Az este gondoltam egy nagyot és felültem vmi hálivúd expressre. S nem éreztem nagy adrenalin túltengést. Egyszerűen röhögtem magamon, hogy eddig miért rettegtem kipróbálni, mikor nem is annyira izgalmas. S hogy így felbátorodtam, rögtön kipróbáltam egy másikat is. Az se volt félelmetes, inkább vicces. A centrifugális erő nagyon vicces érzés. A fejem nem tudtam mozdítani. De úgyis addig erőlködtem, míg felülkerekedtem. Ez is kipipálva...
Ma még lenne egy kihívás. Egy függőleges falra felmászni. Vagy a trambulin felett szökdécselni. De nem ma lesz. Szoknyában a trambulinon szökdösni... Másoknak is jó buli lenne...


S nem iszom több csapolt sört. spunktum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése