2008. július 8., kedd

skáncs

jajj. Ma a strandon volt egy fiú. Azt hiszem az egyik legszebb testű fiú, akit valaha is láttam. ÓÓÓÓ. De miért is kellett megszólaljon. Illúzió rombolás.. Oda ment hozzá egy csillogó szemű kisfiú, és mégkérdezte tőle, igaz, hogy tud ilyent meg olyant ugrani a trambulinrol? Bólintására a kisfiú kérte, hogy mutassa meg. Erre a pupák félvállról odavetette: nincs gyereknap. Mondjuk innentől kezdve már többet nem hittem neki. Szerintem úszni sem tud, nem hogy levegőben csavarokat mutatva csobbanjon a vízbe. Még szívatták sajna a haverjével a kiscsákókat, közben pedig büszkén néztek szerteszéjjel, hogy látja-e őket valaki. Ejj pedig sokkal izgisebb lett volna, ha mondjuk a Bűn és bűnhődést olvasta volna a strandon. Akkor legalább aszittem volna, hogy ez vmi perverz animációsfilm:)
Nah, mindegy éljen a nyár.

utóirat: kedves fiúk, nehogy asziggyétek, hogy csak ti legeltetitek a szemetek a lányokon. Mi is szeretünk nézelődni. De azok a rövidnadrágszerű förtelmek nem vizibugyik. skáncs.

3 megjegyzés:

  1. Hát, amennyit az idén voltam napon levetkőzve, még a traktorista-barnulást sem lehet csak óriási jóindulattal rám fogni. Úgyhogy az idén a csavar is elmarad részemről, tehát szomorúan olvasom, Mi kell a nőknek... És ez határozottan önkritika volt, vártam már, hogy leírhassam valahol.

    VálaszTörlés
  2. na nem semmi, azt hiszem en is inkabb kihagyom a strandolast, a gyonyoru alakom nem odavalo, max kimegyek s leulok Mester es Margaritat olvasni :)
    na de mar megint okosabb lettem, hala neked kicsiKatka :)

    VálaszTörlés
  3. ugye milyen pffff érzés, mikor kiderül, ha nem vagy kigyúrtcsávó, akkor már nem is érdekes. Az átlag nő sem klaudijasiffer.

    A különbség csak abban rejlik, hogy ti pasik, reggeltől estig bámuljátok szenvtelenül a nőket, és kritizáljátok, esetenként kommentáltok, füttyögtettek, ajánlatot tesztek. nyah megaszontam most. :D

    VálaszTörlés