2008. július 6., vasárnap

pöpec

Nem bírom megállni a sörfesztet kommentálás nélkül. Szombaton nemtudom mennyiért, de ma már 3 lejért mérték a sört. Szép kis infláció... :)
Viszont megoldottam a nagy keleti kérdést: ezzel a rendezvénnyel semmibajsesincsen. Eccerűen át kellene nevezni valami egyébnek, mondjuk össznépi mulatságnak, skáncs.

Tegnap AB villám CD koncert volt. AC/DC-t zenélnek kizárólag. Felröhögtünk, mikor megpillantottuk őket, mert annyira komolyan veszik: be voltak öltözve megminden. Hirtelen aszittük valami tátikashow lesz vagy ilyesmi. De ahogy elkezdtek muzsikálni le se bírtam venni a szemem róluk. A gitáros legény elképesztő volt. Lebulizott mindenkit. Őszintén sajnálom, hogy az idei rockmaratonon nem lépnek fel. Még mindig a koncert hatása alatt vagyok.
Na meg az utána való rohangászás esőben a gébe se volt semmi. Azóta is azon gondolkodom, hogy miért is nem hívtunk taxit? Bár jó móka esőben szaladni. Végre ugrálhattam a pocsolyákba :)
És kiderült hogy pöpec vagyok. Bár nem teljesen értem a szó jelentését... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése