2009. január 8., csütörtök

mogyorófa virág

Ez a dal picit szövegileg túúúúúúúl depis hozzám. De attól még tetszik.
Jútjúbilag is betipptiripppezem, mert azértishogycsakna.

Még sose láttam mogyorófát virágozni. Milyen színű?


Balkan Fanatik: Csináld, csináld, jól csináld

Tele van a sötét égbolt ragyogó csillaggal,
Tele van az én szívem is keserű bánattal,
Mit ér nekem, mit ér nekem csillag ragyogása,
Ha az én bús szívemnek nincs vigasztalása.

Se nem kicsi, se nem nagy
Éppen hozzám való vagy.

Ez a világ olyan világ, mint a mogyorófa virág.
Sokat ígér, keveset ad. Amit ad,... ezt ad...
Elosztották a bánatot, (csináld, csináld, jól csináld) ott sem voltam, mégis jutott...
A kibaszott életbe!

Se nem kicsi, se nem nagy,
Éppen hozzám való vagy...
Csináld, csináld, jól csináld!
Nehogy szégyenbe hozzál!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése