2009. január 3., szombat

inlove

Eletemben eloszor voltam Belgiumban. Antwerpenben jartunk egesz pontosan. Csodas varos. Csodas sorok. Csodas etelek. Elmentunk a szekesegyhazba, aholis Rubens festmenyek vannak kiallitva. A beugro 4 euro volt, de a kasszasno ramnezett es azt kerdezte, ugye meg nem vagyok tizenketeves... Hat lehet, ha maradnek meg egy hetet, sikeresen iratkozhatnek oviba is... :D Aztan a jegyarusitoval kiegyeztunk, hogy sulizok, igy felaron mehettem be.

Idezet Wikipediabol:
A Misszonyunk katedrális – a templomot a 14.sz.ban kezdték megépíteni és 1518-ban került befejezésre. Három Rubens munkával buszkélkedhet: „Levétel a keresztről”, „Keresztállítas”, és „Krisztus színevaltozasa"

Majd teszek kepeket is. Amugy kezdek rubensi formakat olteni. Hmm hmm. De az vigasztal, hogy az evnek ebben a feleben illik is meghizni, valsag ide, valsag oda.
Es foleg, hogy azt irtak, hogy rubensi formaimmal egyutt is imadnak. Ez jelent a legtobbet.

Este pedig voltunk Ir kocsmaban. Eddig halvanylilam se volt arrol, hogy a hollandok, hogyan mulatnak. Hat orommel lattam, hogy tudnak. Bar a lanyokrol ez nem mondhato el. Alig alig voltak leanyzok a pubban. Osszebaratkoztam eggyel, jopofa lany volt, jol tudott bulizni. Aztan az is jol esett, hogy csomoan odajottek beszelgetni hozzam, es hat hollandul kezdtek tarsalogni. Beilleszkedtem :D
S megkell jegyezzem, hogy voros csapolt sort ittunk, Murphy's Red sort :) Jo kis hepaj volt, kar hogy hamar vegetert. Mire belejottem, kiraktak :D Meg az utolso sort se ihattuk meg, annyira surgos volt nekik.

A muffinrol megsenem fogok irni, mert erezni kell, s nem irni rola. Ketsegkivul jopofa dolog, de ha itt laknek biztosan nem ennem gyakran. Hebe-hoba viszont jo moka.


Ja es ujra felfedeztem a gombalevest. Azt hiszem gombaleves fuggo lettem. Egyszeruen fantasztikus.

Holnap sajnos mar a hazateres napja van. Ujra lesz Dorkam. Es tizenkettediken ujra megjon az angyalka. Annyira vaaaaaaaaaarom. Tipptiripp. Inlove.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése