2008. május 28., szerda

Megkezdődött az életem hátralévő része...

Soha nem értettem, hogy mások hol ismerkednek, barátkoznak.
Jó, régebb volt a suli. Középsuliban szerintem a szüneteknek egyéb célja nagyon nem is volt. Mi lányok istenien tudtunk vihogni, a fiúk pedig istenien tudtak kötekedni, csúfolkodni velünk. Szóval szép idők voltak... Azóta sok víz lefolyt a Küküllőn.
Na de hol kellene ismerkedni új emberekkel? Kocsmában a lilafelhőkön át mindenki szebb, viccesebb, okosabb, mi, saját magunk is, aztán hamar kiderül az igazság. Munkahelyen nem okos ötlet a kombinációzás, a flört vagesz, tovább kockázatos.. S egyébként is házinyúlra nem lövünk. Utcán pedig.... hát különben is, autóval járunk... a piroslámpánal szemezésen kívül nehéz egyebet elképzelni.Bár lehet nem egy elveszett ötlet kiírni az ablakba az emailcímünket: csajozniakarok@subidubi.hu/pasizniakarok@csiribiri.com, esetleg mindkettőt, hogy ne korlátozzuk magunkat. (valaki próbálja ki, s írja meg)

Szóval hol kéne szembemenni a láv-et-förszt-szájttal? De lépjünk át ezen az alvilági romantikán. Tegyük félre. Szőjjünk rá pókhálót.

Tételezzük fel, hogy az ismerkedés összejön... Ki kéne találni vmi monderndízájnos egyezményes jeleket, szavakat.
- Szia, Pityu vagyok. – s karikát formálna a hüvelyk és a mutatóujjával.
- Szia, Éva vagyok. – s akkor már lehet tudni, a fiú szingli, és nem akar egyebet csak dugni.
Vagy.
- Szia, Pityu vagyok. – s lazán felemelné a középső ujját.
- Szia, Éva vagyok. – s akkor már lehetne tudni, hogy noha a fiú szingli, de a fiúkra hajt.

Vagy.
- Szia, Pityu vagyok. – s eldúdolná jánosbácsiacsatában kezdetű örökzöldet.
- Szia, Éva vagyok. – s ebből tudni lehetne, hogy bármi előfordulhat, de főleg flörtöljünk.

Vagy.
- Szia, Pityu vagyok. – s megpuszilná a kicsiujját.
- Szia, Éva vagyok. – s akkor már lehetne tudni, szerelemelsőlátásra, lagzidugásgyermek. (ez sorrend tetszésszerintváltoztatható, bár az egyik sorrendet már lelőtték a bibliában)

Ó, a lányok is visszaintegetnek, szóval semmi diszkrimináció. Mert simán elképzelhető, hogy Pityu hijába puszilgatja a kicsiujját, be is kaphatja, mert Éva csak Pityu haverját, Józsit akarja megismerni.

Na szóval variálni lehet, de a lényeg a koncentráció. Le a romantikával, a kibaszással és a miegymásokkal. Na jó. Az élet nem feketefehér.
Éljen a határozatlanság. Annak külön egyezményes jelet kell létrehozni: lehetbelőlemégvalami, várjnézzekmégkörül, nemittammégeleget, lehetmégrádfanyalodok címszó alatt lehetne jókat kalimpálni...

Szóval kedves Pityu, ha véletlenül találkoznánk vigyázz mit intesz bé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése