2008. május 13., kedd

California soul

Nehezen indult be a nap. Reggel hét ágra sütött a nap, de sokáig hátat fordítottam neki. A napi gálya mostanában nagyon jó, szeretem csinálni.
Csodálatossá alakult a nap végül. Volt sok móka kacagás.
Tollasozás mindig felvidít. Köszi B.A. :* És kosaraztam is. subidubi. Vagyis dobigáltam a labdát, hol a kosárba, hol (inkább) melléje. De azért még jó volt :)
És végre megnéztem a székelylendet. Nem csalódtam, de nem estem hasra. Volt hogy nyerítettem, de volt hogy unatkoztam... Jó volt. Bevallom, szerintem egy idő után már túlzásba vitték a román szavak használatát. Bár való igaz, hogy sokukat sajnos olyan természetességgel használjuk, mint ahogy a sót szórjuk a zsíros kenyérre, de a székelyudvarhelyi (és gondolom máshol is) közönség talán nem értette a célzást sajna.
Színház után felhívott zé, jót beszélgettünk. Fantasztikus ember. S ha most olvasod, ne hidd el magad :PP Úgyismindentletagadok :)
Azt hiszem azon kevés emberek közé tartozik, aki nem csak meghallgat, hanem támogatja is az eszement ötleteimet :) És ez nem könnyű:D
Két napja Marlena Shaw: California soul c. dalat hallgatom. Egyszerűen nem tudok betelni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése