2009. szeptember 28., hétfő

Seredmeny. aka seredmenytelensegesseg

Nahat nahat. Eleg rohejes eredmeny szuletett. Marmint az udvarhelyi valasztasokon. 9 udemere, 9 empepe s egy zod. A zod csavo egy fijatalember, akinek a nevevel kiplakatoztak udvarhelyt, hogy vmi mocsok empepe ellenes plakatokat akart ragasztatni szerteszejjel. Az illegalis ragasztgato lebukott, es kopott. Sakkormivan ugye, nalunk nem szent semmi, ugyhogy lofingusz. Szerintem tavasszal esment mehetunk pecsetelni, mert az egyik fel vezetoje, az egyik interjuban mar elszolta magat, hogy ha ugyanilyen patthelyzet alakul ki, megint kiiratjak a szavazast. Szep....
Amugy erre a hetvegemre csillagos tizest adtam. Volna. Ha egyesek nem kellett volna dolgozzanak ugye... De Vankujka vagyok, skancs. Szoval azt hiszem ez volt az a szombati buli, ami 10 ev mulva s eszembe jut. S a burrogasok a legjobbak hajnalban a Kossuthon vegig:D
Vasarnap enyhen szolva is ejnyebejnye volt. A csikilazra kidobtam a dnsem, de utana mar egeszen fit voltam. Aztan annyit ettunk, hogy egy egesz etiop falu hizokurazhatott volna belole. Viszont rajottem valamire, mikozben a rokonaimat figyeltem. Ok tudnak elni igazan. Azt hiszem, mi elfelejttuk, hogy hogyan kell. Es igen. Ott mindennek mas ize van. Es az eteleknek szinuk is van. A tojassarga, tenyleg sarga. A murok se halvany. Es a husok szetolvadnak az ember szajaban. Nemsemmi mocsing.
Kozben fel fullel neztem egy filmet, es az egyik vmi kerdesre azt feleli, az ember attol fel, hogy nincs ertelme az eletenek. Ahhoz kepest hogy amerikai muvi, szep mondolat.
Ezen sztem lehet filozni, hogy mi ad ertelmet. hmmm?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése