2009. szeptember 30., szerda

hmm ;)

Kepzejjetek el. Az este ettunk tengeri gyumolcsos rizottót. Szerintem azok nem gyumolcsok, hanem herkentyűk, de mindegy. Na szoval, volt benne eszaki tengeri kagylo (mussel), tintahal karika (aka tengeri rágó), kis eszaki tengeri garnelarak, es bebi tintahalacskak egeszben, sok sok labbal sminden. Na egyedul ez utóbbi ellen tiltakozott Dorka, a tobbit szivesen megette. Bar a tobbit mar ismertuk emesztoszervileg is. Na kisse en is tiltakoztam a nyolc lab ellen, de ugy gondoltam, ha mar szegeny eletet aldozta ertem, akkor megkostolom. Saztan kiderult hogy egesz jo. Nem fogom a diznyoka flekkent erre lecserelni, de jol esett. Megkostolni mindenkepp erdemes.

4 megjegyzés:

  1. És ezt így hol? Vagy saját készítés?

    VálaszTörlés
  2. Sajat keszites, marmint nem en keszitettem, merhogy nekem a fokhagymas flekkeny az erossegem... :D A noverem ferje keszitette. ;) Elkerem a receptet ha gondolod, hamar megy es erdekes.

    VálaszTörlés
  3. Eloszor de nem utoljara mikor voltam egy kinai etterembe en is megkostoltam a tengeri gyumolcs levest, ne kerdezd mi volt benne, pedig a kedves szoke felszolgalo kislany felsorolta romanul a belevalokat, de csak a halat ertettem meg:)) A leves izze olyan volt mint a laskalevese, de benne a tengeri herkentyuk egyik ropogodt, a masik ragos volt stb.:) Es szinte az egeszet sikerult megennem es mindent megkostoltam. Arrol ne beszeljek hogy 3 ora mulva milyen budoset izzadtam es milyen budos volt a vizeletem:))
    Ugy hogy en maradok a diznyo flekkenel:D

    VálaszTörlés