2009. február 2., hétfő

krekk

Annyira elfoglalt vagyok mostanában, hogy még az ikariamban is vakáció üzemmódban élek;) Most persze magyarázom a bizonyítványom... Szal, aki úgy érzi el van hanyagolva, plízforgívmí :)
Hétvégén infó kurzusom volt. Editáre hástéemel. Pénteken manuálisan irkáltuk a html kódokat, tageket smittoménmiket. A blogban már találkoztam ezekkel, ígyhát nem igazán tanultam újat, talán jobban átlátom a kusza eddig semmitmondó hablatyságokat. Ez így infó óraként meg is állta a helyét.
Aztán szombaton telepítettük a drímvívör csodát. Ez is rendjén lenne. De hogy a tanár tanította meg, hogyan kell crackelni a progit, merthogy nagyon drága és hát minek vegyük meg, ha egyszerűen használhatjuk illegálisan is... Ezt már nem éreztem annyira helyénvalónak. Otthoni felhasználóként igen, igazat adok. De ez így a sulinkat minősíti. És hát becses országunkat is offkorsz. Na meg aztán óra közben néztem a kollegákat... nem lehet egyszerű. Vannak olyan csoporttársak, akik féltve munkahelyeiket, 45-55 évesen újra beülnek az iskolapadba. Na el tudom képzelni mennyire örülnek ennek a vebpédzs készítésnek és hástéemel szerkesztéseknek.
Az élet nem eccerű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése