2009. február 16., hétfő

ajánlottlevélhíján ajánlottblog;)

A barátokról úgy tartom, hogy pont annyira szükségem Rájuk, mint a vízre.
És pont úgy lehet Rájuk bukkanni is. Mint a vízre. Ásol valami egyébért s hoppá feltörik a víz. Nah eccer így jártam. Ircen, sőt mircen erőst unatkoztam, ez még persze a jóöreghatvanasévekben volt, mikor még volt időm unatkozni, szóval unalmamban válaszoltam az összes asölö pölösöre. azaz AgeSexLocation PLeaSe. Igaz manapság kimerül egy honanvagy kérdésben, sőt hónanvagyol-t is láttam már...
Így aztán válaszolgattam a Honnanvagy kérdésekre (minim elvárás, hogy ennyit legalább tudjon leírni). Smitadisten. Emberemre akadtam. Rögtön négyórát ledumáltunk, és hát kinek tudja legjobban elsírni az emberlánya és fija a bánatát, ha nem egy ezer idegennek.
Néhány héten belül esment egymásra akadtunk, átköltöztünk messengerre. És hoppácuka, észrevétlen barátokká avanzsálódtunk.


Steltmúlt az idő. S szarráverjükegymást biliárdban, felváltva és bőcsködünk. Saztán időnként egymásra zúdítjuk világmegváltó gondolatainkat, és örömeinket és igen. a bánatainkat is. Smikor jól beleéled a drámádba magad. De rendesen nyakig, akkor beírja ez az eSJéhánibáni, hogy idézem "oh nah .. de en most meg kellene hatodjak vagy mi?" sakkor hűccsle effekt, és bolhaf.sznyinak tűnik tényleg minden. És ez oan jó. Tipptiripp. Muttuja. csakazértis:)

1 megjegyzés: