2008. augusztus 16., szombat

labda

Egy tökéletes hétvége. Legalábbis eddig úgy tűnik. Pénteken egy sör hajnalig. Aztán szombaton Szamosújvár, strand. Az utóbbi idők legmókásabbjára sikerült ez a kirándulás. Eszementek vagyunk, és ez hétszentség.
A strandon három medence volt, egy kinti édesvizű, egy benti meleg édes és egy még melegebb sós. A kinti medence vizét is folyamatosan melegítették. Szóval pont nekem való kis strandocska. Csajokul istenien éreztük magunkat. És mégeccer hangsúlyozom, hogy eszementek vagyunk. Kitaláltam hogy dobigáljunk egy képzeletbeli labdát egymásnak, a lányok rögtön bele is mentek a játékba. Én folyton túl messze dobtam, hogy Réka mind utána kellett ússzon, Zsuzsi pedig túl agresszíven dobta, a labda előttem toccsant a vízbe, és lespriccolt. vicces volt, mikor ugrottam a levegőbe a "labda" után, majdnem rászöktem egy öregcsávóra, s kedvesen elnézést kértem, de ő meg csak bámulta hogy milyen labda után ugrabugrázunk. Pedig labda helyett csak a poénok repkedtek.
Szeretem ezt a nyarat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése