2008. augusztus 15., péntek

füst

Régóta készülök megnézni egy filmet. Ajánlással kaptam valakitől, olyantól, aki nagyon fontos nekem. Így hát, lőn.
Megnéztem. És most azt sem tudom, mit gondoljak. Egyrészt jajjbeszépmegminden, másrészt ilyen pasik egyszerűen nincsenek.
Történetünk hőse kislányának mesél szerelmeiről, aki megpróbálja kitalálni, hogy apukája három nagy szerelme közül vajon melyik lehet az anyukája. Mivel a történet azzal kezdődik, hogy az apuka épp megkapja a válóperes iratait, úgy érzem, nem is fontos ki az anyuka, csupán a cselekmény mozgatórugója. Az apuka a történet közepén azzal vigasztalja a lánykáját, mikor minden rosszra fordul, hogy ne idegeskedjen, hisz ez egy heppiendes sztori, aki válaszként kiakad, hogy mivel elváltak a szülei, innentől kezdve heppiend kizárva. Aztán a filmben van egy jelenet, amikor pasink elmondja a lányának, hogy tkp maga a lány létezése a heppiend. Azt hiszem, ez volt az a pillanat, ami megfogott.
Na jó. Bevallom, még csomó minden nagyon bejött a filmben, de az aztán betett, hogy csomót cigiznek a filmben. S nem is akárhogyan. Én mint leszokó, eccerűen csak arra tudtam gondolni, hogy mi a francé mondtam le a dohányról, ha ilyen jóizűen lehet szívni.
Na linkelek egy jutubos összevágantyút.

1 megjegyzés:

  1. Megnéztem a YouTube-os összevágantyút és elhatároztam, hogy hamarosan újra meg kell nézzem ezt a filmet. Nekem is nagyon tetszett ez annak idején, amikor láttam, pontosan a megfelelő passzban kapott akkor, de hát ez mostanság elég jellemző a kiválasztott filmek szempontjából. Valahogy így sikerül.

    VálaszTörlés