2009. július 16., csütörtök

mit nekem pityokatokany

Vigasztalhatatlanul szomorú vagyok :(

Annyi biztatást kapok, hogy egyeccseféljek, lesz ez meg ígysem. Nem ismerek magamra, annyira szomorú vagyok. Pont én, aki a reggeli mosolygásomról vagyok híres. Bár mikor ezt írom, mar röhögök. Magamon. Szánalmas.
Pedig jóformán nincs is miert panaszkodjak. Ha valaki nézi kívülről az életem, azt is mondhatna, smongyais, hogy kussbaazz+. Igaza is van ;)
De attól meg szomorú vagyok.
Szomorúnak lenni, néha kapóra jön. Olyankor jobban ízlik a vers, jobban csúszik a sör és a zene különlegesen megérint.
Nem nagyon hiszek a véletlenekben, a predesztinációban sem, de sokszor úgy érzem, a történéseknek okuk van, megváltoztatják az életünket, olyan döntéseket hozunk általuk, amik talán többször viszik jobbfelé az életünket. Talán egy rossz akármi, továbblépésre kényszerít, amire egyébként, nem lennénk képesek. Azt adagoljuk folyamatosan magunknak, hogy nem, nemlehet, nincserőm, ehhez kevés vagyok stb stb. S ha mégiscsak megtesszük, akkor jön az érzés, ejj ez nem is volt olyan nehéz. Vajon miért nem mertem megtenni hamarabb. Ismerős ez az érzés?
Az elmúlt félórában, egy féligismerőssel beszélgettem. Bármilyen szarul vagyok, mindig utánam dobnak egy mentőmellényt. Csak rá kell jönni, hogy az is egy mentő úszógumi, és használni kell. Hangosan kimondani, ami bánt mar a gyógyulás útja. Más szemmel nézni magunkra, a sikereinkről beszelni, szinten jó. A kudarcok kimondva lassanlassan értelmüket vesztik.
Egy fos varosban lakok, teli előítéletekkel, rosszindulatú pletykákkal. Eddig leperegtek rólam, most utolértek és behálóztak. Máskor mindig arra voltam büszke, hogy ha rólam beszelnek, csupán azt jelenti, hozzájuk képest én élek, ők pedig csak általam:D A rosszindulat mögött mindig irigység rejlik.
huhh hogy lehet ennyit összehordani. De asszem szinten a pletykán alapszik, hogy mikor zámbó bácsi meghalt, népszerűbb volt, mint valaha, több lemezt eladtak, mint fénykorában. Már mindenki könyökénjöttki az egész zámbó kultusz, mégse csökkentek a lemezeladások. Ugyanez a szitu májkellcsontvájzdzsekóval, alias orrnélküli múúúúnvolking ficsúrral. (Lehet ezert megköveznek :D)
Szóval miért csak most kattant rá mindenki a zenéjére? Tkp meg se halt, csak növelni akarta a lemezeladást. Ott élnek elvisszel a havaji kulipintyoban, sok szőke csajjal és sok édes kisfiúkával.
Annyi hülyeséget összehordtam, hogy egyre jobb a kedvem.
Na éljen a kocsmaélet. smindenféle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése