2008. szeptember 9., kedd

pí esz áj láv jú

Amikor az egyik filmes portálon olvastam az ajánlóját a filmnek, arra gondoltam, hogy vajon ebből a banális történetből mit lehet kihozni. Nem számítottam semmi jóra, semmi különlegesre, Miss Swankot se tudtam ebben a szerepben elképzelni.
Hogy Gerard Butlert ne is említsem. Szerintem a 300 c. filmben a kockahasa nem csak rám volt óriási hatással. Ezt a párost nem tudtam elképzelni. Dehát... Tévedni emberi dolog...

Az első 15 perc nagyon furi volt, de azután elkezdtek csorogni a könnyeim. Egész konkrétan a film végéig pocsolyányi gyűlt fel.

Volt néhány kedves jelenet a filmben. Próbáltam egy konkrét jelenetet megtalálni: mikor Daniel azt mondja az özvegynek, hogy ő is valaki Gerryje akar lenni. És hát igen. Ki nem szeretne egy Gerryt...
Mindenesetre nálam egy kategória lett a Szeress, ha mersz, a Notebook filmekkel.
Trailert linkelem majd, ha nem találok jobbat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése