2008. június 12., csütörtök

Padlás

Néhány évvel ezelőtt irodalmi "klubba" járogattam. Szellemi vezetőnk Zsidó Ferenc volt. Fantasztikus hangulata volt a heti találkozóknak. Sőt. Egyszer vagy kétszer publikálhattunk is a Hargita Népébe.
Akkoriban sokat írtam, igaz nem jelent meg belőlük szinte sehol semmi, de hát nem is az volt a cél. Önmagunk lehettünk. Írhattunk bármit. Őszinte kritikákat kaptunk, nem csak Ferenctől, a klub társak is harag nélkül elmondhatták a gondolataikat.

Az akkori időkből ím egy iromány.


Hogyan lettem én...

Azt hiszem már két éve nem volt állandó kapcsolatom. S tudom elég sok embernek nem kell magyarázzam, járnak még ebben a cipõben mások is... De azért röviden összefoglalva: kevés a pasi, még kevesebb a jó pasi, s ha véletlenül megismerkedsz eggyel, az biztos foglalt vagy épp szerelmi csalódása van, vagy utálja a nõket.
Szal már két éve sehol senki izgisebb. S akkor gondoltam egy nagyot, s elhatároztam, hogy ezentúl biszexuális leszek. Ugyebár így lehet növelni annak az esélyeit, hogy mégiscsak lesz párom. Miért utasítsam el startból az emberiség felét? Telt-múlt az idõ, de pasi továbbra se volt, s a csajok se igazán álltak sorba értem. No, igaz, hogy néha le-lepottyant valami nekem is, de messze voltak attól, hogy a fõutcán, fényes nappal, kéz a kézben sétafikáljak velük emelt fejjel.
Vakargattam a fejem, hogy ejnye-bejnye ez így nem lesz jó, s azon töprengtem, hogy milyen jó egyeseknek: ugyebár vannak a heteroszexuálisak: nekik van a legnehezebb, de leglátványosabb dolguk, hisz nagy a választék; akkor vannak az egynemû párocskák: nekik talán azért jobb, mert kicsinyke számuk miatt hamar egymásra találnak, na meg ott vannak az efféle bárok is e célra; aztán persze a biszexeknek aranyéletük van: „Mindegy fiú vagy lány vagy-e, ha tetszel nekem” – felkiáltással hamar ismerkednek.
Két csoportba hamar besoroltam magam, de akkor meg mi a baj? Az ördögnél egy fokkal szebb vagyok, az IQ-m asszem átlagos. De hát mit lehetne tenni, ha már egyszer ilyen válogatós vagyok, hogy a nyavalya esne belém. S így aztán már két éve, hogy lappang bennem a szerelem.
Egyszer csak beugrott. A vibrátor. No igaz a vibrátornak az a hibája, hogy nem lehet a barátoknak bemutatni. De ki a rosseb akarja bemutatni nekik, még kölcsönadni esetleg. Na így lettem én monoszexuális...

2 megjegyzés:

  1. Na hat kerem szepen az elejen meg azt gondoltam, h beirom, hogy foglalt se vagyok, szerelmi csalodasom sincs es meg a noket sem utalom, aztan gondolkodtam, h ez egy regi iras, ezt mar hiaba is irom, mar poennak sem lenne olyan jo... A vegen pedig, mikor kiderult , hogy egy vibratorral kene versengeni, akkor mar ugy gondoltam, hogy be sem szolok, de azertis, ha meg mar ennyit leirtam csak elkuldom :D

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagggyon jó:D

    VálaszTörlés