2010. március 1., hétfő

ketezertizenketto

Megneztem a ketezertizenketto filmet. Egy ujabb "megdoglunk az egeszen a vilagon" eposz, raadasul fantasztikusan kivitelezett film ebbol a szempontbol. A megdogles alol kivetelt kepeznek a gazdagok es a politikusok. Na ennyit az evolucios elmeletrol es gyozzon az eletrevalobbrol: kepzelem micsoda geneket menekitenenek at a neksztdzseneresonnek. Am de ezt ok is igy kepzeltek, es gondoltak am a genallomany frissitesere. Megengedtek az elitnek, hogy hozzanak magukkal valakit.
Sakkor el kezdtem torpolni. Nem azon, hogy kit vinnek magammal, hanem, hogy van-e olyan ember a foldon, aki engem valasztana?
Aztan megneztem a a becstelen brigantykat is. TIF film az en reszemrol, nem a dij, hanem a tudjaistenfasza. Mindig baromsagnak tartottam egy egesz nepcsopot eliteleset helyben felszallassal. Rendben utaljuk a ciganyokat. De ne mindegyiket, hanem azokat,akik mellett felek vegig menni nappal az utcan, mert tutti belemkotnek, es azok miatt, akik ingyenelok, es azok miatt akik mocskos budos semmirekellok. De azokat, akik becsulettel helyt allnak, ne buntessuk a tarsaik miatt. Nem az o bunuk. Szoval, csak azert mert valaki a masodik vilaghaboruban a nemet hadseregben szolgalt, nem biztos, hogy hibas a tobb milla zsidohalalert. Sot. S a skalpolas? Hat khm. Az vinetunak se allt mar jol... Pitt urfi egy isteni muvesz, de remelem nem ezert a filmert kap oszkart. Ellenben Ch. Waltzal, aki viszont tokeletes volt. Sot. Fenomenalis. 99.99%ban neki kell nyernie. Nemtom kikkel konkural, de ra szavaznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése