2008. december 29., hétfő

Utazás

Nagyon kellemes volt az utazas. Dorka Kolozsvaron leszallt, es onnan kisse unalmas volt az ut. Legalabbis roppant csendes, ami nekem nagyon szokatlan. A csiviteles annyira hozzank tartozik, mint masoknak a levegovetel. A busztarsasag megint a szivebe zarta Dorkat, s mikor leszallt tobben megjegyeztek, hogy mellette bizti soha nem unatkozom. Hat ez teny :)
Budapesten hajnalban nagyon hideg volt es sokat kellett varni a metrora es a a buszra is. Kicsit bosszantott, hogy nem tudtam biztosra melyik terminalrol indulok. Az egyesrol kellett volna, de a sztrajk miatt irtak mailt hogy a kettesrol indulunk. Indulas elott egy nappal a wizz honlapjan mar arrol tudositottak, hogy minden a szokott modon megy, de ujabb emailt errol mar nem kuldtek. Igyhat megerkeztem Ferihegy Egyre, bementem es mondtam hogy Csokolom nemteccik tudni, hogy honnan repulok? :) Tudtak es hat onnan. A repulout csodas volt. Vegig ragyogoan sutott a nap, fentrol egyszerre 20-30 varost lehetett latni. Eleg megteveszto, nemtudtam hogy mekkora varosok azok. Vicces lenne ha feliratozva lennenek a varosok :) Kellene ezt javasolni a varosokvezetoknek :D Leszallas felszallas tokeletes volt, es odafent egy legorveny se volt. Hazafele biztos a masik veglet lesz :)

Nyaron utolsonak erkezett be a csomagom, marmar azt gondoltam elkallodott. Most pedig az elsok kozott gurult be.
Rotterdamban elmentunk koricalni a belvarosba, ettunk, nezelodtunk. Aztan beultunk egy Jazz kocsmaba es fantasztikus soroket ittunk. Sikeresen jo kedvre derultunk, hazafele osszobujtunk es vegig hahotaztunk. A faradtsag es a sor nagyon jo kombinacio. A jokedvvel nagy baratsagban van :)) Aztan olyan vacsorat rittyentett Lorenke, hogycsakna. Vagyishat hozta a szokasos formajat. Es mar teljesen biztos hogy kovermalac leszek. Tipptiripp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése