2008. december 30., kedd

Hága

Nagyon hosszu volt a mai napom. Igaz, keson is keltem. Dehat a szabadsagos napon igy is illik. Ma Haga volt az uticel. Egyedul mentem at. Kicsit feltem, hogy elkallodok, bar olyan preciz utasitasokat kaptam, hogy lehetetlen lett volna. Es hat nem is eloszor jartam Hagaban. A villamoson ulve felismertem a helyeket, ahol jartam. Es ez olyan jol esett. Igyhat ma lesfel lotyogtem Hagaban, es megjegyzem irto mazli,hogy egesz nap sutott a nap es a szel sem fujt. Estere persze rakezdte a szel, jol meg is fagytam. Hiaba van csak minusz ketto, a szel miatt akar tizszeres szorzot is lehet hasznalni.
Aztan visszaerve Rotterdamba, kitalaltuk hogy menjunk el Angelo Betti olasz etterembe. Mar ketszer probaltam eljutni oda, de pechemre mindig zarva volt. Vagy nyaraltak, vagy mittomen mi miatt nem volt nyitva. Most se voltunk tulzottan szerencsesek. Kb 3/4 orat vartunk mig asztalt kaptunk. De a pizza megerte. Igazi olasz pizza. Nagyon finom volt.
Hjajj Hollandia gasztronomiailag engem mindig a csucsokra juttat. Az izlelo bimboim el vannak kenyeztetve. Saztan az egeszet elnyomtattuk Limoncelloval. Hat egyszeruen imadtam.
Hogy az sms-rol ne is beszeljek. Gyonyoruek. Koszi Kedvesem. ;)

1 megjegyzés: