2009. június 23., kedd

barbiság

Esment bétöltöttem a huszonnégyet. Kedves Barátaim, köszönöm Nektek, annyian felköszöntöttetek. Nem vagyok egy szentimentális alkat, de azért rendesen elérzékenyültem. IJB. Bár megjegyzem, Szejke napkor, mikor meglátom az apróságokat székelyruhában, kéccáz papírzsepi kell hirtelen. De persze csak azért folyik a szememből a könnyvíz, mert belenéztem a napba. :D
Ma kiderült, hogy átmentem a fiszkálitátén, erőst örvendezek, aszittem, hogy még legalább háromszor közeli élményem lesz a dékánnénivel. Na de így akkor HURRÁ sminden. Még kettő darab vizsgám van szombaton, hazafelé pedig erőst iszkirizés lesz, mert 12től és 1től vizsga, söttől Dorka negyedik börzdéj partija. Megkérdeztem, mit szeretne ajándékba, saszonta Barbit. Tízet. Remélem egy rózsaszín Barbie torta kompenzálja vagymi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése