2006. november 15., szerda

tenger mellett kéne lakni ;)

Nagy pofátlanság, de az történt, hogy kiderült a kismamáknak nem jár túlórapénz, csak szabadnap. Ezért ma itthon dekkoltam. Dorka bölcsiben. Kint köd. Így takarítottam egyet bánatomban.
Szabadnap miatt, vagy másért, nemtom, de ma teljesen el vagyok tájolódva. Lementem vásárolni, és kedvesen megkérdeztem az elárusítót, miért árulják a tegnapi újságot? Ilyen csúnyán már rég nem nézett meg senki... :))
végezetül mára egy pár sorocska Emil Ajar Előttem az élet c. könyvéből.

"Rosa mama azt mondja, hogy az élet lehet nagyon szép, de azt még nem találták fel, és addig élni kell."

"Nem volt lelkierőm, és a jó dolgok még jobban ízlenek, mikor az embernek nincs lelkiereje."

"Rosa mama azt mondja, hogy a fasz az emberi nem ellensége, és egyetlen rendes manus van, Jézus, mert ő nem fasztól származik."

1 megjegyzés: